مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 تیر 1397 ساعت 14:252018-07-15اقتصادي

اعطای 150 میلیارد تومان وام اشتغالزایی در مناطق محروم


براساس تفاهم نامه ی منعقدشده بین بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و بانک قرض الحسنه ی مهر ایران، بالغ بر 150 میلیارد تومان وام قرض الحسنه به طرح های اشتغال زایی اجتماع محور بنیاد برکت در روستاها و مناطق محروم اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رویکرد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در حوزه اشتغال و توانمندسازی اقتصادی، نگاهی سیستماتیک به ویژه در مناطق محروم، کم تر توسعه یافته و روستایی است تا منابع، منجر به تولید، ایجاد اشتغال و درآمد پایدار شود.

این ستاد با توجه به دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه اشتغال و اقتصاد مقاومتی، توجه ویژه ای به این موضوع دارد و تمرکز خود را روی این حوزه قرار داده است تا نتیجه ی فعالیت ها به اشتغال پایدار در مناطق محروم و روستاها منجر شود.

در همین راستا، بنیاد برکت به نمایندگی از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از حدود 2 سال قبل مطالعاتی را انجام داده و به چارچوبی از حیث منابع و بحث نظری رسیده است و امروز در کنار الگوهای مشارکتی در بنیاد برکت، شاهد عملیاتی شدن الگوی مشارکتی در جوامع محلی به ویژه در روستاها و مناطق محروم در زمینه ایجاد اشتغال پایدار هستیم.

مدیرعامل بنیاد برکت، عملیاتی شدن طرح های آسمان و آفتاب را در همین راستا توصیف کرده و می گوید: باید بتوانیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای 150 میلیارد تومان وام اشتغالزایی در مناطق محروم

اعطای 150 میلیارد تومان وام اشتغالزایی در مناطق محروم