مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 تیر 1397 ساعت 14:102018-07-15دانش

دانشگاه امیرکبیر میزبان"همایش بزرگ تخصصی انتخاب رشته"


دانشگاه امیرکبیر همایش بزرگ "معرفی رشته های فنی، مهندسی و علوم پایه" به منظور مشاوره و آشنایی داوطلبان با رشته های دانشگاهی برگزار می کند.

- دانشگاه امیرکبیر میزبان"همایش بزرگ تخصصی انتخاب رشته" دانشگاه امیرکبیر همایش بزرگ "معرفی رشته های فنی، مهندسی و علوم پایه" به منظور مشاوره و آشنایی داوطلبان با رشته های دانشگاهی برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همایش بزرگ "تخصصی انتخاب رشته" به همت باشگاه دانش آموزی آینده سازان پلی تکنیک تهران و با همکاری اداره انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در بازه بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری تا شروع بازه انتخاب رشته کنکور برگزار می شود.

در حاشیه برگزاری این همایش نمایشگاهی با موضوع معرفی دستاوردها، تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی رشته های مختلف دانشگاه با حضور اعضای هیات علمی و نیز دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های مختلف در محل دانشگاه صنعتی امیرکبیر برپا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، داوطلبان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص همایش فوق می توانند به آدرس اینترنتی studentsclub.

aut.

ac.

ir مراجعه و یا با شمار ه 66176216 تماس حاصل بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه امیرکبیر میزبان"همایش بزرگ تخصصی انتخاب رشته"

دانشگاه امیرکبیر میزبان"همایش بزرگ تخصصی انتخاب رشته"