مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 تیر 1397 ساعت 13:252018-07-15فرهنگي

دیده شدن کوچک ترین فایده جوایز ادبی است


شایسته تقدیر بخش داستان جایزه «پروین» با بیان این که هیچ جایزه ای بی تأثیر نیست گفت، کوچک ترین فایده جایزه ادبی دیده شدن نویسنده به شکل گسترده است، - شایسته تقدیر بخش داستان جایزه پروین با بیان این که هیچ جایزه ای بی تأثیر نیست گفت، کوچک ترین فایده جایزه ادبی دیده شدن نویسنده به شکل گسترده است، خبرگزاری ها و مخاطبان جدیِ داستان بر خروجی این جایزه ها متمرکز می شوند.

آناهیتا آروان - نویسنده شایسته تقدیر بخش داستان هشتمین دوره جایزه پروین اعتصامی - در گفت وگو با ایسنا درباره کتاب بگذار تروا بسوزد اظهار کرد: این رمان درباره عشق، خیانت، روابط عاطفیِ عمیق انسان ها و اعتماد و بی اعتمادی است.

در واقع می توان گفت کتاب درباره مسائل اجتماعی، عاطفی و روابط انسانی است.

توضیح دادن درباره قصه بگذار تروا بسوزد برایم سخت است، اما کتاب ترکیبی از وفاداری و بی وفایی و روابط عاطفی است که بیشتر در سفر می گذرد.

منِ راوی و قهرمان قصه دارد و بر روی رابطه عاطفی انسان ها متمرکز است و ارزش های انسانی را که در دل اتفاقات وجود دارد بیرون می کشد و بیان می کند.

او همچنین درباره جایزه پروین و این که کتابش در این دوره از جایزه شایسته تقدیر شده است، گفت: جایزه پروین به خاطر اعتبارش تأثیرگذار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیده شدن کوچک ترین فایده جوایز ادبی است

دیده شدن کوچک ترین فایده جوایز ادبی است