مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 تیر 1397 ساعت 13:112018-07-15ورزشي

در گنبدکاووس کتاب زندگینامه 20 شهید مبارزه با مواد مخدر رونمایی شد


در حاشیه یادواره 20 شهید مبارزه با مواد مخدر شهرستان گنبدکاووس از کتاب زندگینامه این شهدای گرانقدر رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، شهرستان گنبدکاووس یکی از شهرستان هایی است که با تقدیم 20 شهید مبارزه با مواد مخدر و تقدیم چهار جانباز به انقلاب در این عرصه همواره نام خود را در صدر تلاشگران بی وقفه مسیر پرافتخار ایجاد امنیت اجتماعی و سلامت جوانان قرار داده است.

در مظلومیت این شهدا همین بس که سال های سال است که حتی یک یادواره برای آنها در شهرستان گنبدکاووس برگزار نشده بود که امسال برای نخستین بار و به همت دبیرخانه شورای مبازه با مواد مخدر این شهرستان یادواره 20 شهید مبارزه با مواد مخدر گنبدکاووس برگزار شد که شادمانی و بغض توامان خانواده های معظم این شهدا گواه و موید همین مظلومیت بود.

اما اتفاق مثبت و ارزشمند دیگری که در این عرصه رخ داده نگارش کتابی با عنوان زندگینامه شهدای مبارزه با مواد مخدر شهرستان گنبدکاووس توسط جانباز انقلاب و با حمایت فرزند شهید و معاون سیاسی و امنیتی فرماندار ویژه این شهرستان است.

کتاب زندگینامه 20 شهید مبارزه با مواد مخدر شهرستان گنبدکاووس به همت و قلم سیدعلی کریمیان نویسنده و فعال فرهنگی این شهرستان با محوریت مختصری از بیوگرافی و خاطرات این عزیزان از زبان خانواده، دوستان و همر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در گنبدکاووس کتاب زندگینامه 20 شهید مبارزه با مواد مخدر رونمایی شد

در گنبدکاووس کتاب زندگینامه 20 شهید مبارزه با مواد مخدر رونمایی شد