مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 تیر 1397 ساعت 12:152018-07-15فرهنگي

یادگارهای داود رشیدی در انتظار محلی برای نگهداری و نمایش


اگر چه موزه تئاتر قرار است راه اندازی شود اما هنوز در فکر جایی هستم تا تمام آثار و یادگاری های داود رشیدی را در آنجا نمایش دهم.

- احترام برومند می گوید: اگر چه موزه تئاتر قرار است راه اندازی شود اما هنوز در فکر جایی هستم تا تمام آثار و یادگاری های داود رشیدی را در آنجا نمایش دهم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فردا 25 تیرماه سالروز تولد 85 سالگی داود رشیدی است که دو سال از رفتن ابدی اش می گذرد.

در این دو سال خانواده این هنرمند تلاش کرده اند همزمان با سالگرد درگذشت این هنرمند؛ مراسمی را با عنوان اهدای جایزه "داود رشیدی" به هنرمندانی از سینما و تئاتر برگزار کنند.

قرار بود مراسم امسال در شهر رشت برگزار شود اما طبق گفته احترام برومند به دلیل برخی شرایط خاص کنونی؛ این دوره هم شهریورماه در تهران برگزار خواهد شد.

او همچنین درباره محلی که قصد داشت برای نمایش و نگه داری آثار و جوایز زنده یاد داود رشیدی راه اندازی کند، گفت: هنوز هم در فکر این کار هستم و باید شرایط آن مهیا شود چرا که در ماه های اخیر خیلی تغییر و تحولات به وجود آمده است.

با این حال همزمان با فرارسیدن سالروز تولد داود رشیدی، تئاتر مستقل تهران برنامه ویژه ای تدارک دیده و قرار است یک نمایشگاه عکس و پوستر برگزار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادگارهای داود رشیدی در انتظار محلی برای نگهداری و نمایش

یادگارهای داود رشیدی در انتظار محلی برای نگهداری و نمایش