مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 تیر 1397 ساعت 12:052018-07-15سياسي

مراسمی برای حواریون حضرت مسیح (ع) در چالدران + تصاویر


مراسم سالیانه مذهبی ارامنه با فرا رسیدن سالروز شهادت طاطائوس مقدس یکی از حواریون حضرت مسیح (ع) درقره کلیسای شهرستان چالدران، با انجام اعمال خاص مراسم عشای ربانی یا باداراک از روز پنجشنبه 21 تیر ماه به مدت سه روز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دایموند آبراهیمیان، عضو هییت برگزار کننده مراسم زیارت قره کلیسا در جمع خبرنگاران گفت: مراسم سال جاری شصت و چهارمین دوره برگزاری این آیین مذهبی است که تا 23 تیردر قره کلیسا چالدران ادامه داشت.

وی ادامه داد: در این مدت ارامنه با انجام اعمال زیارتی از جمله راز و نیاز با خدا، روشن کردن شمع، غسل تعمید نوزادان، قربانی کردن گوسفند، از خداوند طلب رحمت و مغفرت گناهان خود کردند.

کریم حسین زاده، فرماندار و رییس ستاد بر گزار مراسم مذهبی قره کلیسا نیز در این مراسم با اشاره به اینکه امسال در جهت برگزاری مراسم مذهبی قره کلیسا امکانات رفاهی و خدماتی بیشتری برای ارامنه شرکت کننده در مراسم مهیا شد، تصریح کرد: از جمله این امکانات می توان به راه اندازی درمانگاه سیار، برپایی ایستگاه آتش نشانی، استقرار نیروهای امداد و نجات، برپایی غرفه فروش مواد غذایی و حضور نیروهای خدمات رسان آب، برق و اکیپهای بهداشت محیط و دامپزشکی اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسمی برای حواریون حضرت مسیح (ع) در چالدران + تصاویر

مراسمی برای حواریون حضرت مسیح (ع) در چالدران + تصاویر