مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 تیر 1397 ساعت 06:302018-07-15پزشكي

عابدی: مشکلی برای تامین ارز شرکت های دارویی و تجهیزات پزشکی وجود ندارد


سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر اینکه «مشکلی برای تامین ارز مورد نیاز شرکت های دارویی و تجهیزات پزشکی وجود ندارد»، گفت: اولویت وزارت بهداشت، - سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر اینکه مشکلی برای تامین ارز مورد نیاز شرکت های دارویی و تجهیزات پزشکی وجود ندارد ، گفت: اولویت وزارت بهداشت، تامین ارز برای شرکت های دارویی و تجهیزات پزشکی است.

حیدرعلی عابدی در گفت وگو با ایسنا در خصوص تمهیدات اندیشیده شده برای تامین ارز مورد نیاز و به موقع شرکت های دارویی و تجهیزات پزشکی، اظهار داشت: مشکل کشور تبادل اسکناس دلار و یورو است وگرنه ما از حیث درآمدی مشکلی نداریم چون فروش نفت نه کم شده و نه قیمت آن پایین آمده است، لذا در منابع ارزی ما اختلالی ایجاد نشده است.

وی افزود: مشکل آنجا بود که عده ای خاص اسکناس های دلار و یورو را در داخل کشور جمع کردند که در برهه ای مشکلاتی را به وجود آورد.

از آن طرف اگر کسی بخواهد خارج از کشور خریدی داشته باشد منابع ارزی و مورد نیاز وجود دارد لذا دلیلی ندارد که ارز مورد نیاز شرکت های دارویی و تجهیزات پزشکی با تاخیر تامین شود.

عابدی یادآور شد: چند روز گذشته با رییس سازمان غذا و دارو و معاون وزیر بهداشت صحبتی داشتم که ایشان تاکید کرد به هیچ وجه در تامین ارز مورد نیاز شرکت های دارویی و تج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عابدی: مشکلی برای تامین ارز شرکت های دارویی و تجهیزات پزشکی وجود ندارد

عابدی: مشکلی برای تامین ارز شرکت های دارویی و تجهیزات پزشکی وجود ندارد