مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 تیر 1397 ساعت 16:562018-07-14دانش

کنگره بین المللی «جنبه های نوین زیست شناسی» در دانشگاه خوارزمی برگزار شد


کنگره بین المللی جنبه های نوین زیست شناسی کاربردی همزمان با یکصدمین سالگرد تاسیس دانشگاه خوارزمی برگزار شد.

- کنگره بین المللی جنبه های نوین زیست شناسی در دانشگاه خوارزمی برگزار شد " کنگره بین المللی جنبه های نوین زیست شناسی کاربردی همزمان با یکصدمین سالگرد تاسیس دانشگاه خوارزمی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشکده علوم زیستی با هدف معرفی دستاورد های پژوهشی و ایجاد زمینه تبادل اندیشه و طرح مسائل علمی روز دنیا در علوم زیستی و تبادل نظر و همفکری دانشمندان و پژوهشگران فعال در این حوزه همزمان با یکصدمین سالگرد تاسیس دانشگاه خوارزمی، کنگره بین المللی جنبه های نوین زیست شناسی کاربردی را با حضور اندیشمندان داخلی و خارجی برگزار کرد.

این کنفرانس که به ریاست عبدالرحیم نوه ابراهیم سرپرست دانشگاه خوارزمی و مسئولیت علمی شهربانو عریان، چهره ماندگار زیست شناسی ایران برگزار شد.

محققین و اساتید زیست شناسی و دانش پژوهان علوم مرتبط ضمن هم اندیشی در خصوص کاربردی شدن و ارتباط بیشتر با پزشکی و صنعت؛ همچنین آشنایی محققین با پتانسیل تحقیقاتی دانشگاه خوارزمی و بررسی تحقیقات جدید در زمینه فناوری سلول های بنیادی و کسب یافته های جدید در این زمینه و آخرین وضعیت راه اندازی شهر سلول در دانشگاه خوارزمی به ارائه مقال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره بین المللی «جنبه های نوین زیست شناسی» در دانشگاه خوارزمی برگزار شد

کنگره بین المللی «جنبه های نوین زیست شناسی» در دانشگاه خوارزمی برگزار شد