مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 تیر 1397 ساعت 11:362018-07-14اجتماعي

آب رفتن حیا


امروز شلوار گشاد مردانه و زنانه آب رفته، تنگ شده و هر روز دارد تنگ تر می شود، روسری های بلند و بزرگ آب رفته کوچک شده و امروز از سرها افتاد و چیزی به عنوان روسری کمتر دیده می شود.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس اجتماعی/سواحل زیبا و موقعیت آب و هوایی بی نظیر استان مازندران هر سال شاهد حضور گردشگرانی است که به روند حجاب اهالی بومی این استان خلل وارد کرده و ضربه های سهمگینی را بر سنت های تاریخی این استان می کوبد تا جایی که جولان بی عفتی در سواحل مازندران خاطرِ مردم مهمان نواز این خطه از طبیعت بی نظیر الهی را از این حرمت شکنی مکدر می کند.

   مقوله پوشش، حجاب و عفت یکی از دغدغه های اساسی جوامع امروزی است که با شیوع پدیده بدحجابی و بی حجابی به یکی از معضلات ضدفرهنگی عصر کنونی تبدیل شده و با گذشت زمان اشکال مختلفی را به خود گرفته است.

    استان مازندران به دلیل داشتن مواهب الهی مانند جنگل، ساحل و از همه مهم تر مجاورت با دریای نیلگون خزر هر ساله مسافران و گردشگران زیادی را در دامان خود میزبانی می کند و مردمان زیادی از اقصی نقاط کشور و جهان برای لذت بردن از این نعمت های الهی وارد این قطب گردشگری می شود اما متأسفانه وقتی در ایام تعطیل و آخر هفته ها به ساحل و جنگل های شهر های ساحلی مختلف استان مازندران سفر کنیم، شاهد موج بی حجابی در کران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب رفتن حیا

آب رفتن حیا