مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 تیر 1397 ساعت 10:452018-07-14اقتصادي

اروپا میزبان پرچمدار چینی اوپو می شود


شرکت اوپو اعلام کرد که جدیدترین پرچمدار و گوشی هوشمند آن یعنی فایند ایکس (Find X) در کشورهای اروپایی نظیر ایتالیا، فرانسه، اسپانیا ، هلند و انگلستان عرضه خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت gsmarena ، شرکت چینی اوپو که مدت هاست محصولات و گوشی های هوشمندش در سراسر جهان از استقبال زیادی برخوردار شده و توانسته است بالغ بر 200 میلیون دستگاه گوشی تولیدی خود را در سراسر جهان به فروش برساند، حالا تصمیم گرفته به طور رسمی در کشورهای اروپایی حضور پیدا کند و با راه اندازی فروشگاه های رسمی بتواند علاوه بر افزایش میزان فروش، رابطه مستقیمی با مصرف کنندگان و کاربران اروپایی داشته باشد که درنهایت به افزایش و رشد سودآوری و کیفیت محصولات اوپو می انجامد.

نزدیک به یک ماه پیش بود که گزارش ها نشان داد این شرکت تحت تاثیر عملکرد موفقیت آمیزی که تاکنون داشته است، می خواهد فروشگاه های خود را در کشورهای اروپایی نظیر ایتالیا، فرانسه، اسپانیا و هلند راه اندازی کرده و حضور فعالانه ای را در قاره سبز برای خود رقم بزند.

البته اوپو درصدد است به کشورهای بیشتری ورود پیدا کند و به همین خاطر احتمال دارد که در کشورهای بیشتری نیز شاهد فروشگاه های رسمی اوپو باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اروپا میزبان پرچمدار چینی اوپو می شود

اروپا میزبان پرچمدار چینی اوپو می شود