مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 تیر 1397 ساعت 10:052018-07-13اقتصادي

قیمت گذاری دقیق خودرو با نرم افزار محاسبه قیمت خودرو همراه مکانیک


تعیین قیمت خودرو یکی از مهم ترین فاکتورها برای انجام یک معامله صحیح و شفاف در بازار خودرو است و نرم افزاری که به همین منظور طراحی شده می تواند خریداران و فروشندگان را در انجام معاملات موفق در این بازار کمک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا و به نقل از سایت همراه مکانیک، قیمت گذاری خودرو" هم اکنون به یکی از تخصّص های بغرنج و پرحاشیه در بازار مبادلات اقتصادی تبدیل شده است.

به ویژه و با توجه به نوسانات هر روزه نرخ ارز و آشفته بودن بازار خودرو، حقیقتا تعیین قمیت دقیق خودروها اعم از خودروهای وارداتی و تولید داخل به امری مشکل و کاملا تخصصی تبدیل شده است.

در حوزه های خرد و جزیی تر این میدان وسیع، خرید انواع خودرو دست دوم، که به سبب کاربری و تبادلات مداوم با نقد و نظرهای متفاوت و متنوّعی روبرو هستند، دچار پیچیدگی دو چندانی است.

زیرا علاوه بر نوسانات نرخ ارز، مسائلی همچون استهلاک، آسیب دیدگی های خودرو، عمر قطعات مصرفی، اعتبار خدمات پس از فروش و هزینه های نگهداری، همه و همه از عواملی است که بر قیمت خودرو دست دوم تاثیرگذار است.

لذا در جریان یک خرید و یا یک فروش موفّق، برگ برنده از آن کسی است که نحوه و درصد تأثیر هریک از این عوامل را به خوبی درک کرده و بتواند نزدیک ترین قیمت به قیمت واقعی خودرو را در مبادله مورد تأیید و توافق قرار ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت گذاری دقیق خودرو با نرم افزار محاسبه قیمت خودرو همراه مکانیک

قیمت گذاری دقیق خودرو با نرم افزار محاسبه قیمت خودرو همراه مکانیک