مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 تیر 1397 ساعت 06:502018-07-13بين الملل

آمریکا درباره تحریم های نفتی ایران تجدیدنظر می کند؟


برخی از نزدیکترین متحدان آمریکا تلاش می کنند راهی را برای دور زدن جدیدترین تحریم های دولت ترامپ علیه تهران پیدا کنند و واشنگتن ممکن است هدف خود برای رساندن صادرات نفت ایران به صفر را مورد بازبینی قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اویل پرایس، بلومبرگ اخیرا به نقل از منابع آگاه گزارش داد که ژاپن ممکن است ناچار شود بارگیری نفت ایران در ماه سپتامبر را متوقف کند؛ مگر اینکه موفق شود از وزارت خارجه آمریکا معافیت بگیرد.

کره جنوبی پیش تر گزارش ها مبنی بر اینکه سئول خرید نفت ایران را از ماه ژوییه متوقف خواهد کرد تکذیب کرد؛ اما اکنون گزارش های بیشتری منتشر شده که نشان می دهد این کشور به عنوان یکی از بزرگترین واردکنندگان نفت جهان، مشکلاتی در زمینه بیمه نفتکشها پیدا کرده است؛ زیرا برخی از بزرگترین شرکت های بیمه دریایی به دلیل هراس از تحریم های آمریکا، از بیمه کشتی های ایرانی امتناع می کنند.

هند نیز یک مورد دیگر است.

این کشور که به عنوان یک اقتصاد برخوردار از سریعترین نرخ رشد در جهان شناخته شده، از ابتدای سال میلادی جاری به طور میانگین روزانه 588 هزار بشکه نفت از ایران وارد کرده و به این ترتیب دومین مشتری بزرگ نفت ایران پس از چین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا درباره تحریم های نفتی ایران تجدیدنظر می کند؟

آمریکا درباره تحریم های نفتی ایران تجدیدنظر می کند؟