مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 تیر 1397 ساعت 02:002018-07-12سياسي

همکاری دانشگاه شهید بهشتی با کنسرسیوم دانشگاهی فرانسه/ راه اندازی رشته های مشترک


رییس دانشگاه شهید بهشتی از راه اندازی رشته مشترک "حقوق تجارت" با دانشگاه سوربن فرانسه خبر داد و گفت: علاوه بر راه اندازی رشته های مشترک، - رییس دانشگاه شهید بهشتی از راه اندازی رشته مشترک "حقوق تجارت" با دانشگاه سوربن فرانسه خبر داد و گفت: علاوه بر راه اندازی رشته های مشترک، قرار است دانشگاه شهید بهشتی با کنسرسیوم دانشگاهی فرانسه که در حوزه حقوق فعال است، همکاری داشته باشد.

دکتر سیدحسن صدوق در گفت و گو با ایسنا ضمن اعلام این مطلب به دستاوردهای مهم سفر اخیر به فرانسه اشاره کرد و اظهار کرد: در سفر اخیری که به همراه وزیر علوم به فرانسه داشتیم، دستاوردهای خوبی در عرصه آموزش عالی بدست آمد و استقبال بسیار خوبی نیز از طرف مسئولان علمی و آموزشی فرانسه صورت گرفت.

در این سفر دانشگاه های مهم فرانسه برنامه های مهم خود را تشریح کردند و توانستیم از مراکز علمی و تحقیقاتی این کشور بازدید داشتیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در صحبت هایی که با مشاور مکرون رییس جمهور فرانسه داشتیم ایشان صحبت های خوبی از تجربیات کشور فرانسه در خصوص تجمیع مراکز دانشگاهی انجام دادند و استقبال کردند که با دانشگاه های ایران ارتباط برقرار کنند و اعتراف کردند که ایران در منطقه از لحاظ علمی پیشرفت خوبی کرده است و ما مایل هستیم در بخش پژوهش و آموزش همکاری خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری دانشگاه شهید بهشتی با کنسرسیوم دانشگاهی فرانسه/ راه اندازی رشته های مشترک

همکاری دانشگاه شهید بهشتی با کنسرسیوم دانشگاهی فرانسه/ راه اندازی رشته های مشترک