مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 تیر 1397 ساعت 23:062018-07-12اقتصادي

امسال یک میلیون شغل ایجاد می کنیم/ تأمین امنیت شغلی را از سال 95 شروع کرده ایم


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ایجاد یک میلیون شغل در سال 97 در دستور کار دولت قرار دارد.

- امسال یک میلیون شغل ایجاد می کنیم/ تأمین امنیت شغلی را از سال 95 شروع کرده ایم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ایجاد یک میلیون شغل در سال 97 در دستور کار دولت قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، علی ربیعی امشب در شورای اشتغال و سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: هدف از سفرهای استانی که این روزها فراموش شده است باید رفتن به عمق کشور و مناطق دورافتاده و درک مستقیم مشکلات است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه بسیاری از فضیلت ها در جامعه امروز فراموش شده و یکی از آن ها نرفتن افرادی که خود را خادم مردم می دانند در بطن زندگی مردم است، افزود: چهارمحال و بختیاری ازجمله استان هایی است که از جهات مختلف باید مورد تبعیض مثبت قرار گیرد، برای رفع نابرابری ها باید به سیاست های تبعیضی دست بزنیم.

وی با بیان اینکه در این دوره تاریخی باید فراتر از مسؤولیت های اداری عمل شود، ادامه داد: در دورانی که عرضه و تقاضای نیروی کار برابر نیست؛ کارگر احساس فشار زیادی می کند.

ربیعی با تأکید بر اینکه شاید 50 سال حقوق بیمه ای را نادیده گرفته و به سازمان تأمین اجتماعی ظلم شد، عنوان کرد: از سال 95 اقداماتی برای تأمین امنیت شغلی آغاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال یک میلیون شغل ایجاد می کنیم/ تأمین امنیت شغلی را از سال 95 شروع کرده ایم

امسال یک میلیون شغل ایجاد می کنیم/ تأمین امنیت شغلی را از سال 95 شروع کرده ایم