مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 تیر 1397 ساعت 22:562018-07-12بين الملل

وهابیت و نسل کُشی شیعیان در آفریقا +عکس و فیلم


یکی از پیامدهای دلارهای نفتی که از عربستان به سمت قاره سیاه برای تقویت گروه های افراطی سرازیر می شود، شیعه کُشی و سرکوب مردم آزاده است.

- " به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، زمانی که وهابی ها در انتشار تفکر افراطی خود در آفریقا ناکام ماندند چندین روش را برای مقابله با این موضوع و گسترده شدن هر چه بیشتر شدن این مکتب ساختگی در پیش گرفتند.

از جمله مهم ترین این روش ها، پذیرش جوانان آفریقایی در دانشگاه های عربستان، ساخت مدارس در کشورهای آفریقایی و سومین مورد ایجاد جمیعت هایی تحت عنوان جمعیت های اسلامی بود که در واقع هدف از آنها تبلیغ هر چه بیشتر وهابیت بود.

تلاش عربستان برای تبلیغ هر چه بیشتر وهابیت در آفریقا به حدی است که واکنش برخی رسانه های غربی را نیز به دنبال داشت؛ در همین راستا سال گذشته (2017) مجله گلوبالیست آمریکا در گزارشی نوشت، آمریکا نباید در قبال تبلیغات عربستان برای انتشار وهابیت و خشونت در قاره سیاه دست بسته بنشیند.

در این گزارش آمده بود؛ عربستان بدون  هیچ خجالتی بزرگترین کمپین دیپلماتیک تاریخ در طول نیم قرن گذشته را به راه انداخت و میلیارد دلار برای انتشار تفسیرهای افراط گرایانه از اسلام اختصاص داد که منجر به تقویت قدرت تندروها در تمام جهان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وهابیت و نسل کُشی شیعیان در آفریقا +عکس و فیلم

وهابیت و نسل کُشی شیعیان در آفریقا +عکس و فیلم