مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 تیر 1397 ساعت 19:112018-07-12سياسي

آیت الله مکارم شیرازی: عمر وهابیت به آخر رسیده


یکی از مراجع تقلید شعیان با بیان اینکه کار های وهابیت سبب شده نظر برخی نسبت به اسلام عوض شود، گفت: راه حل مشکلات مسلمانان بازگشت به اسلام واقعی است و باید ثابت کنیم اسلام دین محبت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله العظمی مکارم شیرازی، این استاد سطوح عالی حوزه در دیدار جمعی از اساتید نخبه مدارس دینی چین با ابراز خرسندی از این دیدار گفت: دیدار مسلمین سبب تقریب بیشتر مذاهب اسلامی و تقویت اتحاد مسلمین است.

وی افزود: دور نشستن و قضاوت کردن صحیح نیست بلکه انسان باید از نزدیک با افراد ملاقات کند و به بررسی افکار آن ها بپردازد تا بتواند قضاوت کند، چرا که بسیاری از سوء ظن ها و بدبینی ها با ارتباط و گفتگو برطرف می شود.

آیت الله مکارم شیرازی با بیان این که یکی از مشکلاتی که اخیرا اسلام بر اثر عقاید وهابیت پیدا کرد وارد کردن خشونت به اسلام است، اظهار داشت: کار های وهابیت سبب شد که نظر برخی در دنیا نسبت به اسلام عوض شود، باید ثابت کنیم اسلام دین محبت، دوستی و همزیستی مسالمت آمیز است و خشونت در آن وجود ندارد.

وی ادامه داد: اگر این مسائل را خوب ثابت کنیم بسیاری از مشکلات دنیای اسلام برطرف خواهد شد، ما کتاب هایی درباره این که اسلام دین محبت و همزیستی مسالت آمیز است نوشتیم که می شود آن ها ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله مکارم شیرازی: عمر وهابیت به آخر رسیده

آیت الله مکارم شیرازی: عمر وهابیت به آخر رسیده