مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 تیر 1397 ساعت 15:252018-07-12بين الملل

دیدارهای العبادی با اردوغان، ماکرون و نخست وزیر بلژیک در بروکسل


دفتر نخست وزیری عراق اعلام کرد ، حیدر العبادی در جریان سفر به بروکسل با روسای جمهور ترکیه و فرانسه و نخست وزیر بلژیک دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سومریه نیوز، حیدر العبادی، نخست وزیر عراق در دیدار با رجب طیب اردوغان، رییس جمهوری ترکیه در مورد روابط میان دو کشور و اوضاع سیاسی گفتگو کرد.

وی همچنین در دیدار با شارل میشل، نخست وزیر بلژیک گسترش همکاری های دوجانبه میان دو کشور در تمامی زمینه ها را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

نخست وزیر عراق در جریان سفرش به بروکسل با امانوئل ماکرون، رییس جمهوری فرانسه نیز دیدار و در مورد تحکیم همکاری های دوجانبه و اوضاع سیاسی و اهمیت تداوم تلاش ها در راستای مبارزه با تروریسم وایدئولوژی های افراطی آن و حمایت از عراق در زمینه ثبات بحث وتبادل نظر کردند.

دفتر حیدرالعبادی نخست وزیر عراق روز(چهارشنبه) در بیانیه ای اعلام کرد: العبادی برای حضور در نشست های ائتلاف بین المللی ضد داعش به بروکسل سفر کرد.

در این بیانیه آمده بود، العبادی در حاشیه این کنفرانس که روز پنجشنبه و به مدت یک روز برگزار می شود ، علاوه بر دیدار با مقامات پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) با دیگر مقامات نیز دیدار خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدارهای العبادی با اردوغان، ماکرون و نخست وزیر بلژیک در بروکسل

دیدارهای العبادی با اردوغان، ماکرون و نخست وزیر بلژیک در بروکسل