مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 تیر 1397 ساعت 15:102018-07-12اجتماعي

دور باطل زندگی یک نوجوان در مناطق محروم


کودکان و نوجوانان متعلق به طبقات فرودست جامعه بیش از سایرین در خطر مشکلات و واقعه های غیرقابل پیش بینی زندگی اجتماعی و خانوادگی قرار می گیرند.

- یک روانشناس در کردستان معتقد است: کودکان و نوجوانان متعلق به طبقات فرودست جامعه بیش از سایرین در خطر مشکلات و واقعه های غیرقابل پیش بینی زندگی اجتماعی و خانوادگی قرار می گیرند.

ریحانه پورحیدری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه کودکان و نوجوانانی که در فقر زندگی می کنند دارای محدویت هایی هم چون محدودیت انتخاب، بی یاوری و بی قدرتی، محرومیت و ناامنی هستند، تصریح کرد: کودکان و نوجوانانی که در مناطق محروم زندگی می کنند به دلیل محدود شدن موقعیت های اجتماعی و فرهنگی، امکان تجربه زندگی در جنبه های مختلف آن ندارند و هم چنین انتخاب راه صحیح برای آنان محدود است.

وی با بیان اینکه کودکان و نوجوانانی که در وضعیت پایین اجتماعی و اقتصادی به سر می برند، از رفاه و برخورداری دیگران باخبرند و شاهد پیشرفت ها و موفقیت های سایرین هستند، افزود: متأسفانه وضعیت حاکم بر زندگی آنان به گونه ای است که دائماً موقعیت های حقارت آمیز و پر از شکست خود را احساس می کنند و در نتیجه دچار تلخ کامی، سرخوردگی، کناره گیری و تنهایی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دور باطل زندگی یک نوجوان در مناطق محروم

دور باطل زندگی یک نوجوان در مناطق محروم