مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 تیر 1397 ساعت 15:002018-07-12اقتصادي

انعقاد قرارداد 16 پروژه زیرساخت گردشگری در فارس


مدیرکل میراث فرهنگی فارس از انعقاد 16 قرارداد برای ایجاد و توسعه ی زیرساخت های گردشگری در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصیب امیری پنجشنبه 21 تیر در جمع خبرنگاران گفت: هدف از انعقاد قراردادهای ایجاد و توسعه ی زیرساخت های گردشگری، ایجاد اشتغال پایدار متناسب با ظرفیت های استان فارس است.

او با بیان اینکه وجود زیرساخت های گردشگری در کنار اماکن و آثار تاریخی، طبیعی و مذهبی، برای توسعه ی گردشگری داخلی و خارجی یک ضرورت است، گفت: یکی از مهمترین عوامل جذب گردشگر و افزایش ماندگاری و البته ارتقاء سطح رضایت مندی گردشگران، وجود زیرساخت های گردشگری است.

امیری گفت: اعتبار پیش بینی شده در قراردادهای شانزده گانه منعقد شده برای ایجاد و توسعه ی زیرساخت های گردشگری بالغ بر 22 میلیارد و 152 میلیون ریال است.

مدیرکل میراث فرهنگی فارس یادآور شد: قراردادهای مورد نظر با بخش خصوصی منعقد شده و در شهرستان های مختلف فارس اجرایی می شود.

امیری گفت: برق رسانی به منطقه ی شش پیر در شهرستان سپیدان، تنگ خرتنگ شهرستان داراب ، محوطه ی محمد حنفیه ی قلات شهرستان بوانات و کهکران سپیدان، بخشی از قراردادها را شامل می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان فارس گفت: محوطه سازی و احداث نمازخانه برای منطقه ی گردشگری بهشت گمشده، سنگ فرش پیاده رو در کهکران سپیدان، مقاوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد قرارداد 16 پروژه زیرساخت گردشگری در فارس

انعقاد قرارداد 16 پروژه زیرساخت گردشگری در فارس