مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 تیر 1397 ساعت 14:562018-07-12فرهنگي

روزنامه ها در معرض کاهش مخاطب و تیراژ هستند


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با معاون وزیر مخابرات و ارتباطات جمعی فدراسیون روسیه، گفت: روزنامه ها در معرض کاهش مخاطب و تیراژ هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با الکسی کنستانتینویچ ولینریا معاون وزیر مخابرات و ارتباطات جمعی فدراسیون روسیه با تاکید بر اینکه روزنامه ها و رسانه های کاغذی در فضای امروز رسانه ای در معرض کاهش مخاطب و تیراژ هستند، گفت: رسانه های کاغذی و روزنامه ها بخشی از هویت رسانه ای بوده و هستند و با توجه به فضای جدید رسانه ای در کل دنیا باید بتوانیم از فرصت های اینترنت و فضای مجازی به نفع رسانه های حرفه ای بهره ببریم.

سیدعباس صالحی در این دیدار با تاکید بر این مطلب افزود: ایران و روسیه دارای سابقه طولانی و دیرینه تاریخی، فرهنگی، تمدنی و اجتماعی هستند و سفر تیم رسانه ای روسیه به ایران به گسترش روابط رسانه ای و فرهنگی دو کشور کمک می کند.

دو کشور در زمینه های رسانه ای دغدغه های رسانه ای مشترکی دارند و می توان در این زمینه در قالب امضای تفاهم نامه همکاری داشت.

وی با اشاره به برگزاری بازی های جام جهانی فوتبال در روسیه ادامه داد: در روز های اخیر قلب مردم ایران با بازی های جام جهانی فوتبال همرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه ها در معرض کاهش مخاطب و تیراژ هستند

روزنامه ها در معرض کاهش مخاطب و تیراژ هستند