مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 تیر 1397 ساعت 14:412018-07-12سياسي

پیام کتبی روحانی تسلیم همتای اوگاندایی شد


فرستاده ویژه رییس جمهور ایران در دیدار با رییس جمهور اوگاندا، پیام کتبی روحانی را تقدیم و درباره آخرین تحولات در زمینه برجام و روابط دو کشور گفت وگو کرد.

- " به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، مرتضی سرمدی قائم مقام وزیر امور خارجه و فرستاده ویژه رییس جمهوری کشورمان که به منظور تسلیم پیام کتبی حسن روحانی به اوگاندا سفر کرد، ضمن دیدار با ژنرال یوری کاتوگا موسونی رییس جمهوری اوگاندا، پیام رییس جمهوری کشورمان را تقدیم و در خصوص آخرین تحولات در زمینه برجام و روابط دو کشور گفت وگو و  رایزنی کرد.

  موسونی با تاکید بر اینکه ما از ابتدا از برجام استقبال و حمایت کرده ایم، افزود: به صورت دقیق و جزیی تحولات مربوط به برجام را دنبال کرده و در جریان آن هستم و امیدوارم تلاش طرف های مختلف برای حفظ آن موفق باشد.

رییس جمهوری اوگاندا ضمن غیرقابل قبول خواندن سیاست ها و اقدامات یکجانبه گرایانه آمریکا، بر لزوم تلاش جمعی همه کشورهای مستقل به ویژه کشورهای قدرتمند برای تقویت چند جانبه گرایی تاکید کرد.

وی همچنین ضمن ابلاغ سلام متقابل به همتای ایرانی خود، آمادگی و اراده کشورش را برای گسترش همکاری های فیمابین در همه زمینه ها اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام کتبی روحانی تسلیم همتای اوگاندایی شد

پیام کتبی روحانی تسلیم همتای اوگاندایی شد