مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 تیر 1397 ساعت 14:262018-07-12سياسي

دنیا فهمیده عمر وهابیت به پایان رسیده است/ ضرورت ترجمه کتب دینی به زبان چینی


عمر وهابیت به آخر رسیده چون محصول آن چیزی جز خشونت، کشتار مسلمین، ویرانی، تفرقه و جدایی نبوده است، دنیا هم فهمیده که عمر وهابیت رو به پایان است و امروز تبلیغات آن ها کمرنگ شده چون داعش ثمره کار آن هاست.

- آیت الله مکارم شیرازی در دیدار اساتید نخبه مدارس دینی چین:دنیا فهمیده عمر وهابیت به پایان رسیده است/ ضرورت ترجمه کتب دینی به زبان چینی یکی از مراجع تقلید گفت: عمر وهابیت به آخر رسیده چون محصول آن چیزی جز خشونت، کشتار مسلمین، ویرانی، تفرقه و جدایی نبوده است، دنیا هم فهمیده که عمر وهابیت رو به پایان است و امروز تبلیغات آن ها کمرنگ شده چون داعش ثمره کار آن هاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی دفتر آیت الله مکارم شیرازی، این مرجع تقلید در دیدار جمعی از اساتید نخبه مدارس دینی چین با ابراز خرسندی از این دیدار اظهار کرد: دیدار مسلمین سبب تقریب بیشتر مذاهب اسلامی و تقویت اتحاد مسلمین است.

وی افزود: دور نشستن و قضاوت کردن صحیح نیست بلکه انسان باید از نزدیک با افراد ملاقات کند و به بررسی افکار آن ها بپردازد تا بتواند قضاوت کند، چرا که بسیاری از سوء ظن ها و بدبینی ها با ارتباط و گفت و گو برطرف می شود.

آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه یکی از مشکلاتی که اخیرا اسلام بر اثر عقاید وهابیت پیدا کرد وارد کردن خشونت به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنیا فهمیده عمر وهابیت به پایان رسیده است/ ضرورت ترجمه کتب دینی به زبان چینی

دنیا فهمیده عمر وهابیت به پایان رسیده است/ ضرورت ترجمه کتب دینی به زبان چینی