مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 تیر 1397 ساعت 13:202018-07-12اقتصادي

کارخانه آرد یاسوج در بلاتکلیفی


معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سازمان اقتصادی کوثر برای یک بار هم که شده تکلیف کارخانه آرد، نشاسته و گلوکز یاسوج را مشخص کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، جعفر گوهرگانی در نشست بررسی مشکل این کارخانه افزود: سازمان اقتصادی کوثر که به لحاظ مالی مشکل و یا کمبودی ندارد و کافی است اراده نماید تا این کارخانه با تمام ظرفیت به چرخه تولید برگردد و به لحاظ بهداشتی و با استانداردهای لازم این محصولات را تولید کند.

وی اظهارکرد: طی سال های 90 تاکنون برای راه اندازی مجدد این کارخانه با همه ظرفیت جلسات زیادی در تهران و این استان با حضور مسئولین استانی و بنیاد و نمایندگان بنیاد برگزار شده اما با همه قول و قرارها متاسفانه همچنان مشکلات باقی است.

سازمان اقتصادی کوثر تفاهمنامه هایی که با این استان منعقد کرده است به هیچکدام این تعهدها هم عمل نکرده در حالی که ماهیت این نهاد حمایت و کمک به مناطق محروم و دور افتاده است.

گوهرگانی تصریح کرد: این استان با تمام ظرفیت و بطور 100درصد پای کار است و این سازمان را در عملی کردن تفاهمنامه ها و همچنین رفع مشکلات کارخانه آراد، نشاسته و گلوکز حمایت می کند و در اجرای طرح ها هرجایی که در واگذاری زمین و اداری و به لحاظ معارض مشکلی باشد آن را رفع خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه آرد یاسوج در بلاتکلیفی

کارخانه آرد یاسوج در بلاتکلیفی