مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 تیر 1397 ساعت 12:452018-07-12اجتماعي

پیش بینی مهاجرت میلیونی به مازندران


دبیر کارگروه پسماند و محیط زیست اتاق فکر توسعه مازندران از پیش بینی مهاجرت میلیونی به به این استان به دلیل کمبود آب در آینده خبر داد و گفت: در حال حاضر در مازندران، - 70 درصد آب های زیرزمینی مازندران برداشت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عزیر عابسی در سومین نشست علمی تخصصی بررسی مسائل آب در مازندران که از سوی کارگروه فرهنگی اجتماعی اتاق فکر توسعه و تعالی استان در سالن همایش آب منطقه ای این استان برگزار شد، خاطرنشان کرد: در مازندران به دلیل وجود رشته کوه البرز ابرها نگه داشته می شود و این امر موجب سرسبزی در این استان شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 100 درصد آب های زیرزمینی و 70 درصد آب های سطحی در مازندران برداشت می شود، تصریح کرد: پیش بینی می شود با وضع موجود در سال های آینده دمای زمین 3 تا 4درجه افزایش پیدا کند.

دبیر کارگروه پسماند و محیط زیست اتاق فکر توسعه مازندران با تاکید بر اینکه باید راهکار مناسبی برای جبران کمبود آب تعریف شود، گفت: مهاجرت های داخلی در ایران که در حال حاضر به دلیل صنعتی بودن و ایجاد اشتغال به استان های البرز و اصفهان صورت می گیرد موجب کمبود آب در این استان ها شده است و پیش بینی می شود جمعیت چند میلیونی در سال های آینده به شمال بیایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی مهاجرت میلیونی به مازندران

پیش بینی مهاجرت میلیونی به مازندران