مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 تیر 1397 ساعت 12:362018-07-12بين الملل

ادعای جدید مقام وزارت خزانه داری آمریکا درباره تأثیر تحریم ها علیه ایران


یک مقام وزارت خزانه داری آمریکا مدعی شده است که تنش های اقتصادی اخیر در ایران با افزایش فشار مالی آمریکا علیه تهران مرتبط است.

- " به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک مقام ارشد وزارت خزانه داری آمریکا که مسئولیت نظارت بر تحریم های ایران را بر عهده دارد، امروز (پنج شنبه) مدعی شد که افزایش فشار مالی آمریکا بر تهران با اعتراضات اقتصادی در ایران مرتبط است.

به نوشته خبرگزاری آسوشیتدپرس ، سیگال پی مندلکر معاون وزارت خزانه داری آمریکا در امور تروریسم و اطلاعات مالی از پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا دولت "دونالد ترامپ" رییس جمهوری آمریکا امیدوار است تشدید تحریم ها علیه ایران منجر به سرنگونی دولت در تهران شود ، طفره رفت.

با این وجود وی در پاسخ به خبرنگاران در دوبی گفت که آمریکا می خواهد استفاده بسیار نامناسب از درآمد ایران در خاورمیانه را متوقف کند.

وی ادامه داد: البته شما مردم ایران را دیده اید که با صدای بلند قیام کرده اند، حتی با به خطر انداختن زندگی شان، و در اعتراض به مفاسدی که در داخل ایران در حال اتفاق است، فریاد می زنند.

و البته حقیقت این است که پول بسیاری برای حمایت از اقدامات بد در جای دیگر هزینه شده و در عین حال تمرکز بسیار اندکی روی اقتصاد داخلی ایران وجود دارد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای جدید مقام وزارت خزانه داری آمریکا درباره تأثیر تحریم ها علیه ایران

ادعای جدید مقام وزارت خزانه داری آمریکا درباره تأثیر تحریم ها علیه ایران