مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 تیر 1397 ساعت 12:152018-07-12اقتصادي

افتتاح پست 230 کیلوولت نصیرلوی گرمی با حضور وزیر نیرو


با حضور وزیر نیرو پست 230 کیلوولت نصیرلوی گرمی افتتاح و به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در مراسمی که در شهرستان گرمی برگزار شد، این پست با سرمایه گذاری 440 میلیارد ریال بعد از گذشت 4 سال به بهره برداری رسید که اجرای این پروژه جزو اولویت برنامه های برق منطقه آی آذربایجان بود.

تقویت شبکه انتقال و فوق توزیع شمال اسان اردبیل، کاهش خاموشی های منطقه و افزایش قابلیت اطمینان شبکه، ایجاد زیرساخت به منظور پاسخگویی به متقاضیان جدید صنعتی و کشاورزی در منطقه و کاهش تلفات شبکه فوق توزیع و توزیع منطقه از اهداف اجرای این پروژه است.

احداث پست 230 کیلوولت نصیرلو از سال 92 در اولویت برنامه های شرکت منطقه ای آذربایجان قرار گرفته و با تامین بخش عمده منابع مالی این پروژه از محل فاینانس بانک توسعه اسلامی و بخشی از منابع داخلی شرکت اجرایی و عملیاتی شده است.

وزیر نیرو که از ابتدای صبح امروز وارد استان اردبیل شده در ابتدای ورود بازدیدی را از شبکه آبیاری و زهکشی خدافرین داشته و پس از این بازدید هوایی که در محل سیفون دره رود انجام شد، اردکانیان پست 230 کیلوولت نصیرلو را افتتاح، سپس برای بازدید از سد عمارت در گرمی و احمدبیگلو در مشگین شهر عازم این مناطق شده و بعد از آن از تصفیه خانه فاضلاب نیر بازدید خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پست 230 کیلوولت نصیرلوی گرمی با حضور وزیر نیرو

افتتاح پست 230 کیلوولت نصیرلوی گرمی با حضور وزیر نیرو