مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 تیر 1397 ساعت 12:002018-07-12اقتصادي

تخفیف 50 تومانی به ازای خرید هر کیلو بار بدون کیسه پلاستیکی


مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهر تهران از تخفیف 50 تومانی به ازای هر کیلو بار خریداری شده توسط شهروندان در صورت عدم استفاده از کیسه های پلاستیکی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالحسین رحیمی در نشست امروز پنج شنبه در خصوص 21 تیرماه - روز بدون نایلکس، گفت: شورای اسلامی شهر تهران در سال 1388 به عنوان نهاد قانون گذار تکلیفی را برعهده شهرداری تهران گذاشت تا نسبت به تغییر الگوی مصرف در کیسه های پلاستیکی تغییرات جدی را ایجاد کند که برهمین اساس شهرداری باید با همکاری ستاد محیط زیست و دیگر دستگاه های ذیربط نسبت به این تغییر الگو اقدامات جدی را انجام می داد.

وی افزود: از آن سال به بعد در میدان مرکزی میوه و تره بار شهر تهران واحد تولید نایلکس شکل گرفت که این واحد اقدام به تولید کیسه های تجدیدپذیر کرد؛ به شکلی که در ابتدا تنها 20 درصد از مصرف بازارهای میوه و تره بار از این واحد بود، اما خوشبختانه امروز 100 درصد نایلکس ها توسط این واحد تولید می شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهر تهران ادامه داد: نایلکس های تولیدی این واحد تجدیدپذیر هستند و در بازارهای میوه و تره بار مورد استفاده قرار می گیرند.

در حال حاضر 50 درصد نایلکس استفاده شده در تمامی میادین میوه و تره بار شهر تهران تجدیدپذیر و 50 درصد مابقی پایه گیاهی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف 50 تومانی به ازای خرید هر کیلو بار بدون کیسه پلاستیکی

تخفیف 50 تومانی به ازای خرید هر کیلو بار بدون کیسه پلاستیکی