مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 تیر 1397 ساعت 12:002018-07-12پزشكي

تهیه اطلس مهدهای کودک شهری و روستایی استان اردبیل


مدیر کل بهزیستی استان اردبیل از تهیه اطلس مهدهای کودک شهری و روستایی استان اردبیل برای نظارت بیشتر و اجرای برنامه های عملیاتی توسط کارشناسان این حوزه خبر داد و گفت: - در توافقی که با دانشگاه علوم پزشکی انجام دادیم قرار شده خانه های بهداشت در روستاها لیست کودکان واحد شرایط برای حضور در این مهدها را برای ما اعلام کنند تا امکان حضور آن ها در روستامهدها با شرایط ویژه فراهم آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم که در سالن اجتماعات بهزیستی اردبیل برگزار شد، مدیر کل بهزیستی استان اردبیل با گرامی داشت هفته بهزیستی اظهار کرد: هم زمان با سفر رییس سازمان و سفر رییس بهزیستی 52 مهدکودک شهری و روستایی را که در یک سال گذشته تکمیل شده مورد بهره برداری قرار می دهیم.

بهزاد ستاری ادامه داد: در این برنامه سه گروه همیار زنان و کافی شاپ مخصوص زنان سرپرست خانوار افتتاح شده و یک مرکز تولیدی خیاطی نیز در پارس آباد در کنار مرکز تولید فرش و تابلوفرش در قالب این گروه همیاران با اشتغالزایی 21 نفر مورد بهره برداری قرار می گیرد.

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل به فعالیت 11 کلینیک مددکاری و افتتاح دو کلینیک جدید به عنوان مجموعه های تخصصی و کارشناسی اشاره کرد و گفت: به میمنت این ایام بازارچه بوم سنتر در مجموعه شوراسنتر اردبیل افتتاح می شود که در این مجموعه بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه اطلس مهدهای کودک شهری و روستایی استان اردبیل

تهیه اطلس مهدهای کودک شهری و روستایی استان اردبیل