مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 تیر 1397 ساعت 11:502018-07-12سياسي

نقشه کاداستر جنگل ها تهیه می شود


معاون حفاظت و امور اراضی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: حفاظت از منابع طبیعی و چگونگی انجام این کار بسیار مهم است ولی حفاظت باید در قالب طرح و با مشارکت مردم باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مسعود منصور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر چقدر عرصه ها دارای طرح باشند و با مشارکت حفظ شوند، کارها با سرعت بیشتری پیش می رود و یکی از برنامه های سازمان جنگل ها توجه به جلب مشارکت های مردمی در این حوزه است.

وی تصریح کرد: مشارکت مردم در حفاطت از عرصه های طبیعی حائز اهمیت است و در این راستا تا پایان سال گذشته، حفاظت از20 میلیون هکتار از اراضی را به مردم واگذار کردیم و خوشبختانه استقبال از این طرح ها خوب بوده است.

منصور به برنامه ها در حوزه کاهش وابستگی جوامع محلی به عرصه های طبیعی و خصوصا ذخایر جنگل ها نیز اشاره و اظهار کرد: در سه سال اخیر 500 خانوار به آب گرمکن خورشیدی مجهز شده اند و با این کار از قطع درختان پیشگیری شده است.

وی همچنین به اهمیت توجه به موضوع تهیه نقشه کاراستر نیز اشاره کرد و گفت: منابع اعتباری برای اجرای کامل کاراستر اراضی محدود است ولی تلاش هایی شده و 32 میلیون هکتار کاداستر را انجام دادیم و امسال هم به دنبال تهیه نقشه کاداستر جنگل ها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه کاداستر جنگل ها تهیه می شود

نقشه کاداستر جنگل ها تهیه می شود