مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 تیر 1397 ساعت 10:012018-07-12سياسي

دانش آموزان به جدیدترین یافته های علمی پژوهشی سلول بنیادی دست می یابند


جشنواره دانش آموزی سومین جشنواره ملی و کنگره بین المللی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی به منظور آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان با جدیدترین یافته های علمی پژوهشی این حوزه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، محمدجواد محسنی سرپرست  کمیته دانش آموزی ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی، در جلسه این کمیته گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای بخش دانش آموزی سومین جشنواره ملی و کنگره بین المللی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی ارائه کرد و گفت: همکاری های مطلوب وزارت آموزش وپرورش، پژوهش سراهای سراسر کشور و همچنین تجربیات و دستاوردهای دومین جشنواره منجر به برگزاری هر چه باشکوه تر این رویداد خواهد شد.

  محسنی در ادامه، ضمن اشاره به استقبال قابل توجه دانش آموزان از برنامه های ستاد اظهار امیدواری کرد تا از ظرفیت های به وجود آمده در این بخش برای پیشرفت آینده کشور و جامعه علمی در این حوزه بهره برداری شود.

سرپرست  کمیته دانش آموزی ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی برنامه های بخش دانش آموزی سومین جشنواره را مشتمل بر برگزاری کارگاه های تخصصی، ایستگاه های آموزشی، فناوری دیجیتال، دست سازه و تجهیزات، کاپ سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی و همچنین بسته های آموزشی سلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان به جدیدترین یافته های علمی پژوهشی سلول بنیادی دست می یابند

دانش آموزان به جدیدترین یافته های علمی پژوهشی سلول بنیادی دست می یابند