مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 تیر 1397 ساعت 09:562018-07-12اقتصادي

مشکل آب آبادان با احداث خط لوله 100 کیلومتری تا حدودی رفع شد


تا چند وقت پیش مردم آبادان و خرمشهر با مشکل آب آشامیدنی مواجه بودند که با احداث خط لوله انتقال آب به طول 100 کیلومتر تا حدودی مشکل آنها برطرف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، غلامرضا شریعتی اظهار کرد: آورد آب رودخانه کارون نسبت به 70 ساله گذشته 63درصد، رودخانه دز نسبت به میانگین 50 ساله 50 درصد، رودخانه کرخه نسبت به مدت 50 ساله 37 درصد و رودخانه زهره در همین بازه زمانی85درصد کاهش نشان می دهد.

وی افزود: نخلستان های آبادان و خرمشهر در حالت خطر هستند و تاکنون نتوانستیم آب مورد نیاز آنها را تامین کنیم ضمن اینکه تا چند وقت پیش مردم آبادان و خرمشهر با مشکل آب آشامیدنی مواجه بودند که با احداث خط لوله انتقال آب به طول 100 کیلومتر تا حدودی مشکل آنها برطرف شده است.

استاندار خوزستان گفت: در بخش تامین آب کشاورزی شهرستان های جنوبی با مشکل مواجه هستیم و در برخی از مناطق ممنوعیت کشت اعمال شده که از این بابت با اعتراضاتی نیز مواجه هستیم و مردم نیز گله مند هستند.

وی افزود:کاهش بارش ها باعث شده تا نیروگاه های برق آبی حداقل تولید برق را داشته باشند.

شریعتی گفت:کاهش تولید برق باعث شده ساعت کار ادارات را یک ساعت جلو بکشیم و یک ساعت کاهش دهیم ضمن اینکه در روزهای که پیش بینی هوای بالای 50 درجه داشته باشیم برای پایدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل آب آبادان با احداث خط لوله 100 کیلومتری تا حدودی رفع شد

مشکل آب آبادان با احداث خط لوله 100 کیلومتری تا حدودی رفع شد