مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 تیر 1397 ساعت 17:152018-07-11فناوري

پیام های شارژ رایگان، تبلیغاتی است


اپراتور اول به مشترکین خود هشدار داده است پیام هایی که با مضمون ارسال کد جهت دریافت شارژ رایگان برای آن ها ارسال می شود، تبلیغاتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزها اخباری مبنی بر سوءاستفاده برخی شرکت ها از پیامک های تبلیغاتی شنیده می شود.

یک ماه پیش هم به بهانه ی عیدی در عید سعید فطر و دریافت 200 گیگابایت اینترنت رایگان موجب فعال شدن ناخواسته ی خدمات ارزش افزوده برای برخی مشترکان شده و اخیرا هم با استفاده از مهندسی اجتماعی و پیام هایی که ظاهرا از طرف دوست و آشنا فرستاده می شود، کاربران را به فعال سازی برخی خدمات ارزش افزوده" ترغیب می کنند.

در این راستا محمدجواد آذری جهرمی - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات - در صفحه اینستاگرام خود نوشت: همواره مردم از بنده در مواجهه حضوری و یا در فضای مجازی خواسته اند که با پیامک های مزاحم تبلیغاتی و فریبکاری ها و کلاهبرداری هایی که در این زمینه گاهی صورت می گیرد، مقابله جدی شود.

پس از آنکه در عید فطر، عده ای با پیامک و طرح دروغ اینترنت 120 گیگابایتی، تعدادی از مشترکین را فریب دادند و آنها اجبارا عضو یک سرویس حجمی یکی از اپراتورهای تلفن همراه شدند، اکنون عده ای دیگر با سوءاستفاده از سرویس های ارزش افزوده اقدام به کلاهبرداری از مشترکین کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام های شارژ رایگان، تبلیغاتی است

پیام های شارژ رایگان، تبلیغاتی است