مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 تیر 1397 ساعت 13:102018-07-11سياسي

دانشگاه ها می توانند در حوزه صنعت و اقتصاد به نمایندگان مجلس خوراک فکری دهند


نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه معتقدیم دانشگاه محل فکر و اندیشه است، گفت: بعد از جنگ فرهنگی، اکنون عرصه جنگ اقتصادی است که دانشگاه ها می توانند در حوزه صنعت و اقتصاد به نمایندگان مجلس خوراک فکری دهند و حرکت های اساسی را داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جبار کوچکی نژاد در دیدار با روسای دانشگاه های استان که در دانشگاه گیلان برگزار شد، اظهار کرد: استان گیلان نخبه پرور است و هر چقدر دانشگاه ها توسعه یابند، استان هم عملکرد موفق تری خواهد داشت لذا هدف از برگزاری این جلسات کمک نمایندگان در حوزه قانونگذاری به دانشگاه هاست.

کوچکی نژاد با بیان اینکه رتبه 26 دانشگاه گیلان در بحث بودجه آموزشی کشور خوب نیست، گفت: طی بازدیدهایی که با اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات از سایر دانشگاه های کشور داشتیم، دریافتیم که دانشگاه گیلان جزء مهجورترین و فقیرترین دانشگاه های کشور است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سهم دانشگاه گیلان از محل صندوق شرکت های دانشگاه بنیان 30 درصد است، تصریح کرد: مقرر شده که یک درصد از اعتبارات پژوهشی دانشگاه گیلان از محل شورای عتف پرداخت شود و همچنین 3 درصد بودجه شرکت های دولتی باید در پژوهش هزینه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها می توانند در حوزه صنعت و اقتصاد به نمایندگان مجلس خوراک فکری دهند

دانشگاه ها می توانند در حوزه صنعت و اقتصاد به نمایندگان مجلس خوراک فکری دهند