مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 تیر 1397 ساعت 12:152018-07-11دانش

نخستین آزمون عملی دانشجویان پرستاری دانشگاه آزاد تهران برگزار شد


رییس دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران اعلام کرد: نخستین آزمون عملی نهایی بالینی دانشجویان رشته پرستاری (OSCE) این دانشگاه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طاهره نصرآبادی اظهار کرد: امروزه به منظور ارزیابی توانمندی دانشجویان و فراگیران رشته های تخصصی پرستای، آزمون ساختارمند عینی به صورت آسکی برگزار می شود که قادر است به نحو مطلوب و عینی صلاحیت بالینی فراگیران را بررسی کند.

وی افزود: آزمون عملی نهایی بالینی دانشجویان رشته پرستاری برای اولین بار در این دانشگاه با هدف ارزشیابی توانمندی های دانشجویان مقطع کارشناسی پیوسته پرستاری در حیطه های مهارتی، آموزشی و ارتباطی دانشجویان در بخش های اصول و مهارت های پرستاری، پرستاری بزرگسالان و سالمندان، کودکان، روان پرستاری و بهداشت مادران و نوزادان در جهت ایفای اثربخش نقش ها و وظایف حرفه ای قبل از فارغ التحصیلی و ورود به بازار کار در حال برگزاری است.

نصرآبادی درباره شرایط شرکت دانشجویان در این آزمون اظهار کرد: دانشجویان برای شرکت در آزمون صلاحیت بالینی باید قبل از برگزای آزمون، نمره قبولی کلیه دروس تئوری و کارآموزی های مندرج در برنامه آموزشی تعیین شده مقطع کارشناسی رشته پرستاری که از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارائه شده کسب کرده باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین آزمون عملی دانشجویان پرستاری دانشگاه آزاد تهران برگزار شد

نخستین آزمون عملی دانشجویان پرستاری دانشگاه آزاد تهران برگزار شد