مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 تیر 1397 ساعت 14:552018-07-10اجتماعي

برگزاری تورهای تهرانگردی برای دانش آموزان


تفاهم نامه همکاری بین سازمان دانش آموزی وزارت آموزش و پرورش و سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران منعقد شد.

- در پی امضاء تفاهم نامه وزارت آموزش و پرورش با شهرداری صورت گرفت برگزاری تورهای تهرانگردی برای دانش آموزان تفاهم نامه همکاری بین سازمان دانش آموزی وزارت آموزش و پرورش و سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران منعقد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عصر امروز تفاهم نامه ای فیمابین سازمان دانش آموزی وزارت آموزش و پرورش و سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران منعقد شد و اوحدی رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران با بیان اینکه در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی این تفاهم نامه امضاء شد، گفت: این تفاهم نامه با بستر باغ کتاب می تواند گام مهمی در راستای آموزش به کودکان مان داشته باشد.

وی با بیان اینکه باغ کتاب ظرفیت انجام کارهای فرهنگی و آموزشی بیشتری برای مخاطبان خود دارد، افزود: ان شاءالله تشکیل کارگروه اجرایی برای شناسایی ظرفیت های هر دو سازمان ظرف یک هفته تا 10 روز آینده ایجاد شود.

اوحدی با بیان اینکه همیشه یکی از دغدغه هایم این بود که چگونه دانش آموزان تهرانی و حتی دانش آموزان سراسر کشور می توانند از این فضای باغ کتاب بهره ببرند، گفت: خوشبختانه با بنیاد علوی تفاهم نامه ای امضاء شد که بر اساس آن 10 هزار دانش آموز تحت پوشش بنیاد علو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری تورهای تهرانگردی برای دانش آموزان

برگزاری تورهای تهرانگردی برای دانش آموزان