مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 تیر 1397 ساعت 10:252018-07-09بين الملل

تمرینات مشترک ناوگان دریایی رژیم صهیونیستی و فرانسه


به گفته یک افسر اسراییلی، ناوگان دریایی رژیم صهیونیستی اواخر ژوئن با هدف افزایش هماهنگی ها در دریای مدیترانه برای اولین بار پس از 55 سال در تمرینات مشترکی با ناوگان دریایی فرانسه در آبهای این کشور، - شرکت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این افسر ارتش رژیم صهیونیستی در گفت وگو با خبرگزاری فرانسه گفت: تمرینات مشترک دو طرف در شهر "تولون" در جنوب فرانسه و با مشارکت دو رزم ناو اسراییلی در کنار یک ناوچه فرانسه و جنگنده ها و نیز هلی کوپترهای ناوگان دریایی فرانسه اجرا شدند.

به گفته این منبع اسراییلی، یگان جنگی اسراییل به مدت یک هفته در بندر نظامی تولون باقی ماند و در آنجا تمرینات به مدت دو روز انجام شد.

یک منبع نظامی فرانسه با اشاره به اینکه از بیش از 50 سال قبل تاکنون هیچ گونه ناوگان جنگی از اسراییل در شهر تولون پهلو نگرفته بود، گفت: این تمرینات مشترک شامل شبیه سازی حمله چندین ناوچه به یک رزم ناو بزرگ (اسراییلی یا فرانسوی)، تمرینات برای تضمین دفاع از این نوع رزم ناوها در موقعیت های مشابه و نیز آزمایش وسایل ارتباطی جهت آمادگی برای آغاز حمله ای مشترک بود.

این منبع با اشاره به حضور دریاسالار "الی شارویت"، فرمانده ناوگان دریایی اسراییل در این تمرینات افزود: امیدواریم که این رزمایش ها در آینده در بنادر فرانسه تکرار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرینات مشترک ناوگان دریایی رژیم صهیونیستی و فرانسه

تمرینات مشترک ناوگان دریایی رژیم صهیونیستی و فرانسه