مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 تیر 1397 ساعت 03:412018-07-08بين الملل

چگونه ماشین جنگی غربی، عربی، عبری در الحدیده به گل نشست؟


ورود مستقیم آمریکا، انگلیس، فرانسه و رژیم صهیونیستی به عملیات الحدیده به این معنا بود که نیروهای مسلح عربستان و امارات با وجود خریدهای تسلیحاتی هنگفت از آمریکا و اروپا، - در جنگ سه سال و سه ماهه علیه مردم مظلوم یمن به بن بست رسیده است.

ماهیت جنگ یمن نشان می دهد که این جنگ قبل از این که ناشی از اختلافات درون یمنی باشد، متاثر از بازیگران خارجی ـ غربی و یک نوع جنگ استعماری است.

به همین دلیل علاوه بر حضور آشکار کشورها و قدرت های غربی در این جنگ، سازمان های بین المللی مانند سازمان ملل نیز نقش تسهیل کننده در این جنگ را به عهده دارند.

گروه بین الملل پایگاه بصیرت درباره آخرین وضعیت یمن به ویژه نبرد حساس در بندر الحدیده گفت و گویی را با جعفر قنادباشی،کارشناس مسائل منطقه صورت داده است.

قنادباشی در این گفت و گو از چگونگی به گل نشستن ماشین کشتار غربی- عربی-عبری در الحدیده می گوید.

چرا نبرد الحدیده تبدیل به یک جنگ جهانی کوچک شد و آمریکا، انگلیس، فرانسه و رژیم صهیونیستی به طور مستقیم وارد این عملیات شدند؟ برای یافتن علل ورود مستقیم آمریکا، انگلیس، فرانسه و رژیم صهیونیستی به نبرد الحدیده ، به ناگزیر باید شرایط قبلی حاکم بر جنگ تحمیلی علیه یمن را مورد بررسی قرار دهیم و از سوی دیگر، درک درست و واقع بینانه ای از انگیزه ها و اغراض موجود در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه ماشین جنگی غربی، عربی، عبری در الحدیده به گل نشست؟

چگونه ماشین جنگی غربی، عربی، عبری در الحدیده به گل نشست؟