مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 تیر 1397 ساعت 00:352018-07-07اقتصادي

سیگار؛ هر منطقه یک قیمت!


آشفتگی بازار سیگار در این روزها به حدی است که علیرغم تفاوت قیمت فروش با قیمت درج شده بر پاکت های بسته بندی، شاهد آن هستیم که واحدهای فروش هر منطقه از پایتخت، - این کالا را به قیمت دلخواه عرضه می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اواخر سال گذشته بود که لایحه بودجه سال 1397 بازار سیگار را به هم ریخت و موجب شد سوء استفاده کنندگان به نفع مطلوب از وضعیت پیش آمده استفاده کنند و با ایده خرید سیگار و احتکار آن در همان زمان، سود کلانی را در سال جاری به جیب بزنند.

بنابراین هر چند سیگار در اواخر سال گذشته با افزایش قیمت محسوسی روبرو شده و پاکت های عرضه شده با قیمت بالاتری به فروش رسید اما این روزها شاهد فروش پاکت های سیگار با تاریخ سال گذشته و به قیمت بسیار بالاتری هستیم و واحدهای فروش در هر منطقه از پایتخت قیمت دلخواهی را به مشتریان اعلام می کنند.

علاوه بر این، شرایط به وجود آمده در بازار ارز موجب شده است که مواد اولیه مورد استفاده در تولید سیگار که مواردی نظیر کاغذ سیگار، فویل آلومینیومی، نوار دو میلی متری و توتون بریده شده است کمیاب شود و طبق گفته محمدرضا تاج دار- رییس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان، واردکنندگان و صادرکنندگان محصولات دخانی- توسط مجلس شورای اسلامی در خصوص عوارض سیگار که منجر به افزایش قیمت خرده فروشی هر نخ سیگار تولید داخل و سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیگار؛ هر منطقه یک قیمت!

سیگار؛ هر منطقه یک قیمت!