مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 تیر 1397 ساعت 11:262018-07-07اقتصادي

دانشگاه ها با صنعت هماهنگ نیستند


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی گفت: دانشگاه ها با صنعت هماهنگ نیستند در صورتی که همه دانش و علم موجود در جامعه از دل دانشگاه ها بیرون می آیند، - خیران هم باید به اثربخشی کار خود دقت داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدانشگاه خبرگزاری دانشجو، سعید فرخی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی در مراسم تجلیل از خیران علم و دانش و افتتاح ساختمان های مردمی ساز اراک، گفت: ایجاد بستر مناسب برای انجام کار خیر در دانشگاه ها کم است و چرا آن میزانی که باید اتفاق بیفتد، رخ نمی دهد.

فرخی افزود: برای ترغیب بیشتر خیران به منظور انجام کار های خیر در زمینه دانشگاه ها، باید فعالیت های زیادی انجام دهیم، زیرا حجم کار و حجم نقدینگی که برای انجام کار های خیر از جمله احداث مکان های مختلف، آزاد سازی زندانیان، سرپرستی ایتام، نذری های مختلف وجود دارد بسیار زیاد است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی عنوان کرد: خود دانشگاه ها هم نسبت به جایگاه خود واقف نبوده و خیلی از مواقع با نادیده گرفتن جایگاه خود و اهمیتی که دارند مانع از توجه عمومی و خیران شده که این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد، دانشگاه ها با صنعت هماهنگ نیستند در صورتی که همه دانش و علم موجود در جامعه از دل دانشگاه ها بیرون می آیند، خیرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها با صنعت هماهنگ نیستند

دانشگاه ها با صنعت هماهنگ نیستند