مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 تیر 1397 ساعت 09:362018-07-07پزشكي

تلفن همراهتان را جای می گذارید مضطرب می شوید؟ احتمالا به «نوموفوبیا»دچار هستید!


آیا تاکنون برای شما پیش آمده که به دلیل همراه نداشتن گوشی تلفن همراه دچار استرس و اضطراب شدید شوید؟ اگر اینطور است؛ شاید مبتلا به یک بیماری شده باشید که نتیجه درگیر بودن همیشگی با تکنولوژی است.

- گزارش فارس از یک ترس روانی جدید که این روزها در ایران شایع شده استتلفن همراهتان را جای می گذارید مضطرب می شوید؟ احتمالا به نوموفوبیا دچار هستید! آیا تاکنون برای شما پیش آمده که به دلیل همراه نداشتن گوشی تلفن همراه دچار استرس و اضطراب شدید شوید؟ اگر اینطور است؛ شاید مبتلا به یک بیماری شده باشید که نتیجه درگیر بودن همیشگی با تکنولوژی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم؛ فرض کنید قرار است برای چند هفته تلفن همراهتان را از شما بگیرند و به آن دسترسی نداشته باشید، در آن صورت چه کاری انجام می دهید؟ حتما پیش آمده که اختلال چند ساعته شبکه های همراه و یا تمام شدن شارژ گوشی در مواقع ضروری موجب عصبانیت و ناراحتی شما شده باشد اما اینکه دراین شرایط احساس نفس تنگی و بالارفتن تپش قلب کنید و تمام روز کج خلق باشید قضیه فرق دارد! به موازات پیشرفت تکنولوژی و علم استفاده از وسایل به روز و کارآمدتر اجتناب ناگزیراست.

یکی از این وسایل تلفن های همراه است که امروز نقش پررنگی در زندگی همه افراد بازی می کند و خارج از بحث ارتباطی آن به یک دفترچه تلفن شخص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلفن همراهتان را جای می گذارید مضطرب می شوید؟ احتمالا به «نوموفوبیا»دچار هستید!

تلفن همراهتان را جای می گذارید مضطرب می شوید؟ احتمالا به «نوموفوبیا»دچار هستید!