مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 تیر 1397 ساعت 10:452018-07-05اقتصادي

ادعایی درباره پشت پرده قاچاق 5000 خودرو


«متأسفانه سایت وزارت صنعت هک شد و حدود پنج هزار خودروی مدل بالا و گران قیمت وارد کشور شد که از این تعداد حدود چهار هزار خودرو ترخیص و وارد بازار شده است و هزار خودرو همچنان در گمرک است که امیدواریم در این خصوص نیز تصمیم گیری شود».

- متأسفانه سایت وزارت صنعت هک شد و حدود پنج هزار خودروی مدل بالا و گران قیمت وارد کشور شد که از این تعداد حدود چهار هزار خودرو ترخیص و وارد بازار شده است و هزار خودرو همچنان در گمرک است که امیدواریم در این خصوص نیز تصمیم گیری شود .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرق در ادامه نوشت: این چند جمله از زبان ناصر سراج، رییس سازمان بازرسی کشور درباره واردات بیش از چهار هزار خودروی لوکس خارجی از طریق هک سایت در ماه گذشته خیلی زود به صدر خبرهای رسانه های فارسی زبان آمد و سوژه داغ شبکه های اجتماعی شد.

حالا اما با به دست آمدن سرنخ ها و بررسی های بیشتر، مشخص می شود که جرم رخ داده در این پرونده نه حاصل هک شدن سایت سفارش بلکه حاصل فساد یکی از کارکنان سازمان توسعه تجارت بوده است.

هک، سفارش جعلی یا هیچ کدام؟ اولین واکنش ها به خبر هک شدن سایت سفارش واردات خودرو از طرف کارشناسان با شوک و تعجب همراه بود اما در شبکه های اجتماعی این تعجب رنگ و بوی طنز هم به خود گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعایی درباره پشت پرده قاچاق 5000 خودرو

ادعایی درباره پشت پرده قاچاق 5000 خودرو