مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 تیر 1397 ساعت 10:162018-07-04اقتصادي

به نام پزشکان، از جیب پرستاران / طرح تحول سلامت؛ عامل تبدیل زیرمیزی به رومیزی!


ثبت خدمات پرستاری به نام پزشکان و اضافه شدن کارانه آن به لیست کارانه های آنان، فاصله عجیب دریافتی حقوق پزشکان و پرستاران همراه با افزایش بسیار درآمد پزشکان پس از اجرای مرحله سوم طرح تحول سلامت، - به نام پزشکان، از جیب پرستاران / طرح تحول سلامت؛ عامل تبدیل زیرمیزی به رومیزی! ثبت خدمات پرستاری به نام پزشکان و اضافه شدن کارانه آن به لیست کارانه های آنان، فاصله عجیب دریافتی حقوق پزشکان و پرستاران همراه با افزایش بسیار درآمد پزشکان پس از اجرای مرحله سوم طرح تحول سلامت، بخشی از حرف های ناگفته جامعه پرستاری مشهد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، پرستاری از جمله حرفه هایی است که به اذعان خود مسؤولان وزارت بهداشت جزء مشاغل سخت محسوب می شود، اما آنچه در این میان اسباب ناراحتی و تشویش خاطر پرستاران را سبب می شود، این است که با وجود این تأکیدات، بازهم در سیاست های وزارت بهداشت آن گونه که باید مورد توجه قرار نگرفته اند.

به طور مثال، سال هاست که از تصویب قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری مصوب تیرماه سال 86 مجلس شورای اسلامی می گذرد، اما هنوز خبری از اجرایی شدن آن در برنامه های وزارت بهداشت نیست و به بهانه نبود بودجه، اجرای این قانون بر زمین مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به نام پزشکان، از جیب پرستاران / طرح تحول سلامت؛ عامل تبدیل زیرمیزی به رومیزی!

به نام پزشکان، از جیب پرستاران / طرح تحول سلامت؛ عامل تبدیل زیرمیزی به رومیزی!