مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 تیر 1397 ساعت 16:062018-07-03سياسي

پشت پرده کنسرت جنجالی در جزیره کیش!


«بروز چنین رخدادهایی در جزیره کیش، این منطقه را از جغرافیای فرهنگی نظام منفک کرده و به تجزیه فرهنگی هنری رهنمون خواهد ساخت.

» - بروز چنین رخدادهایی در جزیره کیش، این منطقه را از جغرافیای فرهنگی نظام منفک کرده و به تجزیه فرهنگی هنری رهنمون خواهد ساخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، روزنامه کیهان در گزارشی درخصوص حواشی برپایی کنسرت خواننده ترکیه ای نوشته است: طیف خاصی در سازمان منطقه آزاد کیش شامل محمدابراهیم - ا ، داود - ک و علی رضا - ق از بقایای دولت موسوم به اصلاحات و فعال ستادهای میرحسین موسوی ، در حال کلید زدنِ پروژه سکولاریزه کردن فضای فرهنگی هنری کشور از مسیر سواحل خلیج فارس به منظور قبح زدایی و ساختارشکنی برای تسری دادن به داخل کشور هستند.

در سال جاری موسسه اکسیر نوین با مدیریت محمدرضا خ و با حمایت برخی جریان های هنری کشور و نیز انفعال و سکوت معنادار برخی دستگاه های نظارتی ، اقدام به برنامه ریزی برای برگزاری اجرای صحنه ای یالتین تاش در جزیره کیش برای هفته دوم تیر نموده است.

الیاس یالتین تاش از خوانندگان مبتذل ترکیه است که کارهای او هیچ سنخیتی با فضای فرهنگی کشور ندارد.

خبرگزاری آناتولی با کنایه در این خصوص می نویسد: پس از کنسرت آژدا پکان و امل ساین در سال 1977 (قبل از پیروزی انقلاب) این نخستین بار است که یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده کنسرت جنجالی در جزیره کیش!

پشت پرده کنسرت جنجالی در جزیره کیش!