مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 تیر 1397 ساعت 07:412018-07-03بين الملل

دختربچه پناهجو بعد از 2 ماه بازداشت در آمریکا به مادرش پیوست


دختربچه 7 ساله که به خاطر سیاست های ترامپ بیش از دو ماه از مادرش جدا شده بود و در بازداشتگاه پناهجویان به سر می برد به مادرش پیوست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از سی ان ان، دختر 7 ساله بعد از 2 ماه جدایی از خانواده و حضور در بازداشتگاه مهاجران در آمریکا به مادرش ملحق شد.

سی ان ان گزارش داد که این مادر 29 ساله و دخترش روز یک شنبه درحالیکه از شدت شوق گریه می کردند در فرودگاه میامی به یکدیگر پیوستند.

یک قاضی در ایالت کالیفرنیا حکم داده تا کودکان جدا شده از خانواده هایشان در مرز با مکزیک ظرف 30 روز به خانواده هایشان برگردانده شوند.

حکم این قاضی آمریکایی در حالی صادر می شود که هفده ایالت آمریکا از دولت دونالد ترامپ به خاطر جدایی غیر قانونی و ظالمانه خانواده های پناهجو شکایت کرده اند.

براساس این گزارش، بسیاری از مسافران که در بخش دریافت چمدان ها در فرودگاه میامی حضور داشتند شاهد این صحنه غم انگیز و البته خوشحال کننده بودند.

از ماه مه 2018 بیش از 2300 کودک خانواده های پناهجو از والدینشان جدا شده اند.

جدایی خانواده ها طبق سیاست دولت آمریکا صورت گرفته که طبق آن هر فردی به طور غیر قانونی از مرز وارد آمریکا شد، بازداشت شده و تحت پیگیرد قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختربچه پناهجو بعد از 2 ماه بازداشت در آمریکا به مادرش پیوست

دختربچه پناهجو بعد از 2 ماه بازداشت در آمریکا به مادرش پیوست