مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 تیر 1397 ساعت 13:402018-06-28اقتصادي

اعطاء احکام بازنشستگی پیش از موعد روستاییان گلستان


در مراسمی نمادین با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استاندار گلستان، احکام بازنشستگی پیش از موعد 235 نفر از بیمه شدگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، - روستاییان و عشایر استان اعطاء شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حال حاضر در استان گلستان، 336 نفر مشمول دریافت مستمری بازنشستگی پیش از موعد از صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر هستند که تا امروز احکام 235 نفر صادر و مستمری آنها برقرار شد.

بر اساس این گزارش، طبق قانون، بیمه شدگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر که سن آنها به 70 سال رسیده و 10 سال سابقه پرداخت حق بیمه دارند می توانند پیش از موعد بازنشسته شده و مستمری ماهانه دریافت کنند.

45 هزار نفر، بیمه شده صندوق بیمه روستاییان و عشایر استان گلستان هستند که از این تعداد، 944 نفر مستمری فوت، 111 نفر مستمری از کار افتادگی دریافت می کنند و 336 نفر نیز به بازنشستگی پیش از موعد رسیده اند.

همه روستاییان و عشایر، کشاورزان غیر ساکن در روستا، کارکنان مراکز و شرکت های وابسته به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و نظام دامپزشکی، شاغلان فصلی و ساکنان شهرهای زیر بیست هزار نفر، رانندگان حمل بار و مسافر برون شهری در روستاها و شهر های زیر بیست هزار نفر و افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی می توانند با مراجعه به نزدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطاء احکام بازنشستگی پیش از موعد روستاییان گلستان

اعطاء احکام بازنشستگی پیش از موعد روستاییان گلستان