مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 تیر 1397 ساعت 13:402018-06-27اجتماعي

شهریه مدارس غیردولتی در سال تحصیلی 97ـ98/ برگزاری جشنواره تجربیات برتر در مدارس


مدیرکل آموزش مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش، گفت: رویکرد مهارت محوری مهمترین رویکرد وزارت آموزش و پرورش در مدیریت مدارس غیردولتی در سطح کشور است.

- مدیرکل آموزش مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش خبرداد شهریه مدارس غیردولتی در سال تحصیلی 97ـ98/ برگزاری جشنواره تجربیات برتر در مدارس مدیرکل آموزش مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش، گفت: رویکرد مهارت محوری مهمترین رویکرد وزارت آموزش و پرورش در مدیریت مدارس غیردولتی در سطح کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید طهرانیان در نشست با موسسان مدارس غیردولتی و روسای ادارات آموزش و پرورش یزد، اظهار کرد: نظام آموزش و پرورش از مسیر تئوری محور بودن باید به سمت مهارت محوری سوق پیدا کند؛ اگر قرار باشد نسل آینده نتیجه خوبی بگیرند این امر از طریق مهارت محوری محقق می شود.

وی یکی از ارکان سند آموزش و پرورش را آموزش مهارت در مدارس دانست و افزود: مدارس غیر دولتی باید در مهارت آموزی پیشتاز باشند.

مدیرکل آموزش مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش همچنین از برگزاری جشنواره تجربیات برتر در مدارس غیر دولتی خبر داد.

طهرانیان تصریح کرد: شهریه مدارس غیردولتی در کشور برای سال تحصیلی 97-98 در تمام مقاطع به طور متوسط بین 13 تا 15 درصد افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهریه مدارس غیردولتی در سال تحصیلی 97ـ98/ برگزاری جشنواره تجربیات برتر در مدارس

شهریه مدارس غیردولتی در سال تحصیلی 97ـ98/ برگزاری جشنواره تجربیات برتر در مدارس