مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 تیر 1397 ساعت 15:062018-06-26سياسي

قاضی زاده هاشمی: استکبار برای تطهیر چهره منافقین تلاش بیهوده نکند


سخنگوی فراکسیون حقوق بشر مجلس گفت: منافقین با استفاده از سوء مدیریت های اقتصادی در کشور نارضایتی را به ناهنجاری تبدیل می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احسان قاضی زاده هاشمی سخنگوی فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر با اشاره به برگزاری اجلاس هر ساله منافقین با حمایت غربی ها در فرانسه تاکید کرد: استکبار برای تطهیر چهره منافقین تلاش بیهوده نکند چرا که آن ها در اذهان مردم ایران به عنوان تروریست شناخته می شوند و جایی در بین مردم ندارند.

وی تصریح کرد: تحرکات دی ماه سال 96 و اتفاقات چند روز گذشته بازار تهران نشان دهنده این است که منافقین تلاش دارند با استفاده از سوء مدیریت های اقتصادی در کشور نارضایتی را به ناهنجاری تبدیل کنند.

قاضی زاده ادامه داد: ایران برای پیگیری حقوقی جنایت های منافقین به دیوان کیفری بین الملل طرح شکایت خواهد کرد که در این مسیر هم افزایی و تلاش همه نهاد های ذی ربط به خصوص وزارت امور خارجه لازم است.

سخنگوی فراکسیون حقوق بشر مجلس اضافه کرد: رسیدگی دیوان کیفری بین الملل در مورد رسیدگی به شکایت ها مشمول گذشت زمان نمی شود، همانطور که دیدیم رادوان کاراجیچ جنایتکار جنگی صرب بعد از آنکه 9 هزار نفر بوسنیایی را در یک روز به قتل رساند پس از گذشت 20 سال در روستایی در حالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی زاده هاشمی: استکبار برای تطهیر چهره منافقین تلاش بیهوده نکند

قاضی زاده هاشمی: استکبار برای تطهیر چهره منافقین تلاش بیهوده نکند