مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 تیر 1397 ساعت 12:002018-06-26ورزشي

سخنان بنیانگذار انقلاب سال هاست زمینه وحدت اقوام و مذاهب را فراهم کرده است


نماینده مردم زرتشتیان در مجلس گفت: امام بزرگوار سخنان اندیشمندانه ای برای پیروان ادیان الهی دارد که سال هاست زمینه وحدت و یکپارچگی ملی را ایجاد کرده است.

- به کزارش ایسنا، اسفندیار اختیاری در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: در ابتدا از تیم ملی فوتبال ایران که با تمام سختی ها و کاستی ها ایرانیان را سرافراز کرده اند تشکر می کنم.

امیدوارم تیم اقتصادی دولت نیز که این شرایط نابسامان اقتصادی را ایجاد کرده است از این بزرگمردان بیاموزند و از گفتار درمانی دست کشیده و در بهبود شرایط اقتصادی گام برداند.

وی در ادامه بیان کرد: در روز شنبه جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام تشکیل شد، انتظار می رفت طرح اصلاح قانون شوراهای شهر و روستا که توسط کمیسیون امنیت و کمسیسیون حقوقی بررسی شده است و یک بار نیز در مجمع با نگاه مثبت طرح شده بود در دستور کار قرار می گرفت.

وی افزود: این طرح بعد از آنکه در انتخابات شورای شهر و روستا بدعتی عجیب برای کشوری که انتخابات از اصول اساسی قانون اساسی آن است اتفاق افتاد، بررسی شد.

پس از تایید انتخابات توسط هیات نظارت و تحلیف منتخبین عضو زرتشی شورای شهر یزد را از حضور در شورای شهر منع کردند و با تمام رایزنی ها و تاکید مسئولین نظام حکم موقت تعلیق ایشان لغو نگردید طرحی که با 200 امضا از طیف های سیاسی مجلس تهیه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنان بنیانگذار انقلاب سال هاست زمینه وحدت اقوام و مذاهب را فراهم کرده است

سخنان بنیانگذار انقلاب سال هاست زمینه وحدت اقوام و مذاهب را فراهم کرده است