مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1397 ساعت 18:452018-06-25سياسي

ولایتی: آمریکا و حامیانش نقشی در آینده منطقه ندارند


مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل به برگزاری انتخابات در ترکیه اشاره کرد و گفت: مردم ترکیه انتخابات خوبی را برگزار کردند، آینده منطقه متعلق به مردم منطقه است و آمریکا و حامیانش در آن نقشی ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر ولایتی پس از دیدار با مشاور امنیت ملی عراق طی سخنانی اظهار کرد: ملاقات ارزشمندی با یکی از مسئولین بلندپایه کشور عراق داشتیم و روابط دوجانبه و همکاری های بین المللی و منطقه ای مورد بحث قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در بین کشورهای منطقه کمتر دو کشوری هستند که به اندازه ایران و عراق مشترکات تاریخی، دینی و فرهنگی داشته باشند.

ایران و عراق در طول تاریخ چند هزار ساله با یکدیگر ارتباط داشتند و در حال حاضر هم زائران و گردشگران برای زیارت هم به ایران سفر می کنند و هم از ایران زائرانی به عتبات عالیات می روند.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل افزود: هشت سال جنگ تحمیل شده نتوانست در این رابطه تاریخی تاثیرگذار باشد و در مبارزه با تروریست در عراق هم جمهوری اسلامی ایران نشان داد که برادران و خواهران خود را تنها نمی گذارد.

ولایتی تصریح کرد: براساس دعوتی که دولت عراق از مستشاران ایران داشت ملت و دولت عراق توانست بر تروریسم پیروز شود و امروز عراق بدون تردید از کشورهای قدرتمند جهان اسلام و منطقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایتی: آمریکا و حامیانش نقشی در آینده منطقه ندارند

ولایتی: آمریکا و حامیانش نقشی در آینده منطقه ندارند