مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1397 ساعت 18:302018-06-25سياسي

18 ساحتمان ماندگار در کشور ساخته می شود


اولین ساختمان ماندگار در تهران با محوریت محیط زیست، سلامت، مسائل اجتماعی و اقتصادی ساخته شده و در کشور نیز 18ساختمان دیگر در دست مطالعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بحث ایجاد ساختمان هایی با محوریت استفاده حداکثری از انرژی، حفظ محیط زیست، سلامت فردی و دیگر مولفه ها مدت هاست که مطرح می شود.

در این خصوص طی مراسمی با حضور اساتید حوزه صنعت ساختمان و نظارت علمی دانشگاه خوارزمی، انجمن معماری تهران و مشاوران، اولین ساختمان ماندگار در تهران معرفی شد.

در این مراسم علیرضا کریم، مسئول کمیته آموزش انجمن معماری تهران، با بیان این که این اقدام از نوروز سال 1396آغاز شد، اظهار کرد: آیین نامه ارزیابی ساختمان ماندگار یک مدل بین المللی بوده که سعی کردیم آن را بومی سازی کنیم.

ایزوی ساختمان های ماندگار توسط اداره ملی استاندارد و سازمان توسعه پایدار شهرداری تایید و نظارت علمی آن توسط اعضای هیات علمی دانشگاه خوارزمی صورت گرفته است تا بتوانیم ساختمان های متناسب با محیط زیست بسازیم.

کریم خاطرنشان کرد: توجه ویژه به مباحث محیط زیستی، مسائل اجتماعی و اقتصادی از شاخصه های اصلی تدوین آیین نامه ساختمان های ماندگار هستند.

در گام اول با مجموعه های با تجربه و خبره ای که می توانستند ساختمان های اصولی بسازند و رضایت مشتری و خدمات پس از فروش را لحاظ می کردند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 ساحتمان ماندگار در کشور ساخته می شود

18 ساحتمان ماندگار در کشور ساخته می شود